Pölöskei-Gazdag Enikő úgy reagált, hogy sokkal színesebb, látványosabb órákat tart a

gyerekeknek az új kommunikációs segédeszközzel, ráadásul a diákok is aktívabbá válnak. A pedagógus olyan onkrét esetet, amikor az interneten megtalálható térképet illesztette be a program segítségével az oktatási anyagba. Ezek után a diákok könnyebben megkeresték az adott történelmi esemény helyszínét, a feladat további részében pedig képesek voltak

időrend alapján rendszerezni a sorsfordító hadjáratokat, ütközeteket. A világhálón számos olyan információ áll a rendelkezésre, mely szemléletesebbé teszi a tanulást, de a feladatok elkészítése nagy mértékben függ a pedagógus kreativitásától - tette hozzá az interjúalany. Jelezte, hogy valamivel hosszadalmasabb előkészületeket igényel az órára való felkészülés, de az eredmények láttán megtérül az otthon befektetett energia.
Kameránk előtt megszólaló szülőnek először nyílt alkalma, hogy közelebbről is megismerkedjen az interaktív táblával.
Vargáné Molnár Erzsébet egyfajta színfoltnak tekinti a modern eszközt az iskolai oktatásban.

Az édesanya hatodik osztályos fiát hallgatva bízik abban, hogy érdeklődőbbek lesznek a gyermekek az adott tantárgy iránt, és a kisebb falusi intézménybe járó diákok sem szenvednek hátrányt a nagyobb intézmények iskolásaival szemben.
A Móra Ferenc Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény projektzáró rendezvényén
Pölöskei Lászlóné igazgató köszöntötte az érdeklődőket. Elmondta, hogy soha nem látott összegű informatikai fejlesztést valósítottak meg abból a 8 millió forint értékű pályázatból, melyet interaktív táblák, számítógépek és laptopok vásárlására fordíthattak. A több éves huzavona miatt a pedagógusok nem gondolták, hogy 2010 őszén aláírhatják a társult községek (Jobaháza és Magyarkeresztúr) egyetértésével beadott, külső cég által kidolgozott pályázat szerződését, sőt volt idő, amikor már le is mondtak a fejlesztésről. Az eredményes projekt az eszközök üzembe helyezésén túl a pedagógusok képzését is magában foglalja. A rábatamásiban tanító pedagógusok továbbá vállalták, hogy az órák mintegy harminc százalékát interaktív feladatokkal színesítik. A nebulók könnyen befogadták az új technikai eszközt, néha még hamarabb is felfogták, mint maguk a tanárok, akik viszont ezen egy cseppet sem csodálkoztak, hiszen a fiatalok már az információs forradalom gyermekei. Pölöskei Lászlóné jelezte, hogy több szülő kezdeményezésére be fogják bevezetni az elektronikus naplót és ellenőrzőt.
Beküldés dátuma: 2011. 02. 23.
-
Ünnepélyes szalagátvágás a 20. Beledi Pünkösdi Fesztiválon
Beleden régóta szokás, hogy nem tartanak ünnepélyes szalagátvágást minden egyes elkészült fejlesztés után, hanem a pünkösdi fesztivál ünnepi perceiben kerítenek sort a beruházások szimbolikus átadására és köszöni meg a város a közreműködők munkáját.
-
Ünnepélyes szalagátvágás a 20. Beledi Pünkösdi Fesztiválon
Beleden régóta szokás, hogy nem tartanak ünnepélyes szalagátvágást minden egyes elkészült fejlesztés után, hanem a pünkösdi fesztivál ünnepi perceiben kerítenek sort a beruházások szimbolikus átadására és köszöni meg a város a közreműködők munkáját.
-
III. Kocsis István nemzetközi emléktorna Csornán
Varga László, a CSSE szakmai igazgatója szerint az utánpótlás korosztállyal foglalkozó szakemberek fő feladata a nevelés és a sportág megszerettetése kell, hogy legyen.
-
Ballagás a Kapuvár Térségi Általános Iskolában
Az elmúlt szombaton végzős diákok járták végig a feldíszített iskolaépületet, majd átadták az intézmény zászlaját a hetedikeseknek.
-
20. Beledi Pünkösdi Fesztivál
Többször is beszéltem róla, hogy városunkban szükség van egy ilyen rendezvényre, Beled és a Dél-Rábaköz legnagyobb kulturális és szórakoztató eseményére – mondta Major Jenő polgármester a 20.
-
A vörösterror áldozataira emlékeztek Csornán
A ma emberének történelmi felelőssége, egyben erkölcsi kötelessége, hogy megakadályozza a kommunizmus ismétlődését.